Zaintrygowany mnogością gier 3D na Win10Hacks Game Jamie postanowiłem podczas urlopu (sic!) wykorzystać w końcu prezent od sterego przyjaciela (dzięki Andrzeju) i przerobiłem dość leciwą już książkę Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x. Owocem jest gra Surviaval Island. Każdemu kto ją przejdzie stawiam piwo!
Od Game Jama do Game Jama. Kolejna gra tym razem powstała na łódzkim Game Jamie w 2014. Wyróżniona za najlepszą
Owoc pierwszego w moim życiu Game Jama. Kolejny przykład na to jak wymagania mogą się mnożyć w sposób wykładniczy.
W końcu mamy coś wydanego! I jest to w dodatku kawałek Polskiej historii!
Przeglądarkowa gra farmerska połączona z przygodówką Poin'n Click z elementami RPG.
Mimo że nie poświęcona grą, nie mogło jej tutaj zabranąć. "Porównanie wybranych technologii tworzenia aplikacji webowych." Dziś próba wykonania 3 krotnie sklepu internetowego może śmieszyć (w 2007 śmieszyła nie mniej), ale dało to podwaliny pod moje następne projekty gier webowych.
Mój debiut. Gra pozwalająca zarządzać przedsiębiorstem tworzącym oprogramowanie (wtedy jeszcze chyba nie znałem pojęcia Outsorcingu). W dodatku dość złożona i stworzona bez pomocy jakiejkolwiek biblioteki UI. Było to zabójcze dla grywalności połączenie, ale przedmiot zaliczony. Gdy spojrzeć na moją przyszło drogę zawodową, widać że była to gra prorocza ;)