Surviaval Island

2015

Zaintrygowany mnogością gier 3D na Win10Hacks Game Jamie postanowiłem podczas urlopu (sic!) wykorzystać w końcu prezent od sterego przyjaciela (dzięki Andrzeju) i przerobiłem dość leciwą już książkę Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x. Owocem jest gra Surviaval Island. Każdemu kto ją przejdzie stawiam piwo!

The Anemony Show

2015

Tym razem mini gra stworzona w 24 godziny na Win10Hacks Game Jam w Łodzi.

Pumpjack

2014

Od Game Jama do Game Jama. Kolejna gra tym razem powstała na łódzkim Game Jamie w 2014. Wyróżniona za najlepszą

Ogór

2013

Owoc pierwszego w moim życiu Game Jama. Kolejny przykład na to jak wymagania mogą się mnożyć w sposób wykładniczy.

Powstanie Styczniowe: Gra Strategiczna

2012

W końcu mamy coś wydanego! I jest to w dodatku kawałek Polskiej historii!

Splendor of Giza

2011

Pierwsza gra na Androida. Niemal ukończona ...

Książe Gra Makiaweliczna

2010

Strategiczna gra przeglądarkowa.

Tajemnica Wielkiego Lasu

2009

Przeglądarkowa gra farmerska połączona z przygodówką Poin'n Click z elementami RPG.

Praca Magisterska

2007

Mimo że nie poświęcona grą, nie mogło jej tutaj zabranąć. "Porównanie wybranych technologii tworzenia aplikacji webowych." Dziś próba wykonania 3 krotnie sklepu internetowego może śmieszyć (w 2007 śmieszyła nie mniej), ale dało to podwaliny pod moje następne projekty gier webowych.

Dom 1000 Drzwi

2006

Planszówka na Linuxa (wtedy o tabletach jeszcze nikt nie myślał).

Eternal Warriors

2006

Nareszcie coś intereującego.

Bijatyka 3D!

OmegaPrime.net

2005

Przeglądarkowe RPG na platformie ASP.NET.

Scena 3D

2005

To akurat nie gra, ale wyglądała fajnie :)

Software Tycoon

2004

Mój debiut. Gra pozwalająca zarządzać przedsiębiorstem tworzącym oprogramowanie (wtedy jeszcze chyba nie znałem pojęcia Outsorcingu). W dodatku dość złożona i stworzona bez pomocy jakiejkolwiek biblioteki UI. Było to zabójcze dla grywalności połączenie, ale przedmiot zaliczony. Gdy spojrzeć na moją przyszło drogę zawodową, widać że była to gra prorocza ;)