Splendor of Giza

Tym razem rozpocząłem z przyjaciółmi pracę nad grą mobilną (Android). Była to logiczna gra (mocno inspirowana Tetrisem) dla maksymalnie 4 graczy na jednym urządzeniu.

Tematycznie poświęcona była zmaganion Egipskich grawerów hieroglifów. Ale został on wybrany po stworzeniu pierwszego prototypu.

Skorzystaliśmy z uwcześnie dość popularnego silnika gier androidowych Andengine. Dziś już raczej nie używanego. Sami zresztą szybko uzgodniliśmy że kolejne projekty nie będą na nim bazować;)

Mieliśmy prawdziwy Team! Grafik, muzyk, dwóch developerów. Wszystko było niemal dopięte na ostatni guzik. Grafika, muzyka, efekty dźwiękowe. Rozwiązalimy probelmy wydajnościowe. Pozostało jedynie rozwiązać bugi i dopracować szczegóły UI. Na horyzoncie pojawił się jednak inny projekt, tym razem z finansowaniem, trzeba było więc wstrzymać pracę. I po dziś dzień gra nie została dokończona.

Splendor of Giza

Team

Co Kto
Koncepcja Andrzej Jóźwiak
Kod Andrzej Jóźwiak, Łukasz Piotrowski
Grafika Malwina Kuczkowska
Muzyka i Efekty Dźwiękowe Michał Rurarz