Tym razem rozpocząłem z przyjaciółmi pracę nad grą mobilną (Android). Była to logiczna gra (mocno inspirowana Tetrisem) dla maksymalnie 4 graczy na jednym urządzeniu.
Tematycznie poświęcona była zmaganion Egipskich grawerów hieroglifów. Ale został on wybrany po stworzeniu pierwszego prototypu.
Skorzystaliśmy z uwcześnie dość popularnego silnika gier androidowych Andengine. Dziś już raczej nie używanego. Sami zresztą szybko uzgodniliśmy że kolejne projekty nie będą na nim bazować;)
Mieliśmy prawdziwy Team! Grafik, muzyk, dwóch developerów. Wszystko było niemal dopięte na ostatni guzik. Grafika, muzyka, efekty dźwiękowe. Rozwiązalimy probelmy wydajnościowe. Pozostało jedynie rozwiązać bugi i dopracować szczegóły UI. Na horyzoncie pojawił się jednak inny projekt, tym razem z finansowaniem, trzeba było więc wstrzymać pracę. I po dziś dzień gra nie została dokończona.
Co | Kto |
---|---|
Koncepcja | Andrzej Jóźwiak |
Kod | Andrzej Jóźwiak, Łukasz Piotrowski |
Grafika | Malwina Kuczkowska |
Muzyka i Efekty Dźwiękowe | Michał Rurarz |